Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşki herkes sizin gibi güzel fikirlerini paylaşım yapsa teşekkürler..
Zeynel kardeşimin benı yanlış anlamayacağını düşünerek bu şekilde yorumumu ve duşuncemı paylaşmak istedim. Aslında insanlar birşeyleri saklama derdinde, yani bir birimize yardım etmektense domain hakkında işe yaramaz diyip geri plana atmak gibi bir durum soz konusu, benim için mukemmel bir domain başkası için değildir. Benım için iyi olmayan ve almayacağım bir domain farklı biri için tam tersi bir düşünce yaratabilir. Bu şekilde yardımcı olma durumumuz olursa bir birimize en azından domaini alan arkadaş ve buna bakan arkadaşlar da bir değer biçmiş olur ve domain listesinde yok olmaya silinmeye yuz tutmaz. Biri alır ve değerlendirir.