ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abim demo açılmıyor...
Sanırım sitede sorun var.

Resmi böyle bişey..



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:20:46 -->-> Daha önceki mesaj 13:07:37 --

Uğur merhaba bu arada nasılsın ya. Görmedim senin olduğunu..