@MeLaNKoLia
Aynen kardeş allahtan her gün aynı işleri yapıyorum'da ezberim var. Ezberim olmasa işler bir birine girer. Yaza doğru 1 ay teknolojiden uzaklaşacağım. İzin kullanacağım. Telefon bile taşımayacağım o sıra. Sürekli PC+ düzensiz beslenme iyice aptallaştırıyor bizi. Yaza kadar idare edeceğiz artık.