Herkeze yanıtlarından ötürü teşekkür ederim.

ferr25turkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaş 30 daha askerlik yapmadık
Nasıl erteleyebildiniz o kadar


nicturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ki okuma kafan yoksa askerliğini uzatmanın ne anlamı var. Bugün yarın bir iş kurayım, evleneyim desen askerlik karşına çıkacak işini, eşini bırakıp gitmek zorunda kalacaksın. Ayrıca askerlikten kaçmak çözüm değil 23 yaşında ki bir teğmen oğlum gel şu yerdekileri otları topla dediğinde 30 yaşında emredersin komutanım diyip ayakkabılarının yanındaki otları koparmak zoruna gitmeyecekse boşver gitme..

Bir abi tavsiyesi olarak en kral tertip 1. tertiptir. Çünkü 1 kış 2 ilk bahar görürsün askerliğin rahat geçer. Fırsatın varsa şubat'ta git..
Merhabalar,

Yanıtınız için teşekkür ederim.

Yurt dışında üniversiteye başlayacağım, daha öncedende yurt dışındaydım bazı aksaklıklar nedeniyle gelmek durumunda kaldım, tekrar gideceğim...

Yani kesinlikle ertelemk durumundayım yada kaçak durumuna düşeceğim, şu an askere gitmem mümkün değil malesef.

En kötü yurt dışında dil okuluna yazılırım, 18 ay erteleme hakkı veriyorlar...