Hero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes gözlemlediği birşeyi hevesle yazıyor, bir iki kişi çıkıyor arada yok kedidir, yok kapının sapıdır, yok gökyüzüdür falan frekasiyonlar tartışmalar. Ciddiyetten uzaklaşan konular.

Geyik bölümü var mı forumda bilmiyorum ama yoksa bir geyik bölümü açılsın pagerank diye de alt kategori açılsın millet orada geyik yapsın,

Birde benlik bölümü açılsın millet birbirine gider yapsın.

Biz nelerini gördük, biz çok büyüyüz, tecrübemizden geberdik lafları genel şehir mitleri olmuş artık.

Kimse üstüne alınmasın, genelleme yaptım.

Not: bende yapmışımdır bir kaç kere ortama uymak için, öyle anlar oluyor ki insan cidden yapası geliyor ama gereksiz

Aynen katılıyorum hocam...