mr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcın olsun bende 30 yaşında gittim yeni geldim şimdiki aklım olsa evraklarım ilk geldiği gün giderdim ne demek istediğimi anla bölük komutanından bile büyük bir askerdim
uzun dönemmi kısa dönemmi gittin