Eğer ki okuma kafan yoksa askerliğini uzatmanın ne anlamı var. Bugün yarın bir iş kurayım, evleneyim desen askerlik karşına çıkacak işini, eşini bırakıp gitmek zorunda kalacaksın. Ayrıca askerlikten kaçmak çözüm değil 23 yaşında ki bir teğmen oğlum gel şu yerdekileri otları topla dediğinde 30 yaşında emredersin komutanım diyip ayakkabılarının yanındaki otları koparmak zoruna gitmeyecekse boşver gitme..

Bir abi tavsiyesi olarak en kral tertip 1. tertiptir. Çünkü 1 kış 2 ilk bahar görürsün askerliğin rahat geçer. Fırsatın varsa şubat'ta git..