Konu
Askerlik Tecili Hakkında
27-01-2013, 13:07:29
#7
mr_cpu
ferr25turkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yaş 30 daha askerlik yapmadık
Allah yardımcın olsun bende 30 yaşında gittim yeni geldim şimdiki aklım olsa evraklarım ilk geldiği gün giderdim ne demek istediğimi anla bölük komutanından bile büyük bir askerdim