Burası "domain genel" bölümü... ve bu konu, domain ile ilgili olduğu için buraya açtım... eğer yanlış yer ise şikayet edersiniz, haklıysanız adminler beni uyarır ve doğru yere taşır.

ve ayrıca... başına "www" gelir, ister koyar ister koymazsınız... ve yine ayrıca, sub domainin subdomaini olur... sizinle veya başkalarıyla sidik yarıştırmaya niyetim yok... zira bir yere varmaz... hep beraber akıl yarıştıracaksak her zaman varım... susmak bazen iyidir sayın kedi

ve bu açtığım konu, önemli bir konudur... farkına varın yada varmayın.

ve ayrıca... imzamla ne alakası varki bu konunun?... kendi kendinize bir çıkarım yapmışsınız.
.