Yanıtlarınız için teşekkür ederim.

GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal tecil süresi 3 yıl ancak üniversiteyi yarıda bırakırsan 2 yıl tecil hakkın kalıyor. açık öğretime yazılman şart yani.
Sanırım şu an için en mantıklı çözüm, öss'den tercih yapmak olucak...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:59:42 -->-> Daha önceki mesaj 11:58:25 --

Inferno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
polis ol kardeş, polise askerlik yok
Sağol ama polislik bana göre değil

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:00:17 -->-> Daha önceki mesaj 11:59:42 --

deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askere alım döneminde git rapor ol bir daha ki muayne zamanına kadar muaf oluyorsun
Bunu bilmiyordum, en kötü öyle birşey yapabilir artık.