çok tşk ler mesela ben alt bağlantıyı değilde direk domaini yazarsam sanırım o siteden gelen tüm backlinleri engelliyor değilmi yanlış değilim yani ?
aynen öyle..zaten domain olarak engellemek daha mantıklı..zaten o domainden hayır gelmez sana..yalnız dikkatli ol..gerçekten kaliteli backlinklerini silme..