saat olmuş gecenin 1 i ben halen daha pc ye bakıyorum . R10 - Facebook - Twitter- kendi sitelerim - döngüsünde sayfaları f5liyorum . şu 1.5 ayda hayatım o kadar değiştiren en büyük sebeblerden biride google'dir. İlk olarak kendisine çok büyük teşekkürlerimi sunuyorum ... aylardan emek verdiğim yemeden içmeden host parasına verdiğim linkler aldığım sitemi 12k lara getirdiğim halde , kıçı kıytırık bir dalgalanma ile ortada bir site birakmayıp 1k ya hitimi düşürdüğü için ve 1 aydır hitimin 1 gram yükselmek yerine halen daha azaldığı için kendisine çok minnetarım . o kadar emeğimin , paramın mafolmasına sebeb olduğu için büyük mutluluğumu sunuyorum . şu hayatta 1 gelir kaynağım olan sitemide aldığı için çok teşekkür ediyorum . öğrenciyiz , herkes bilir öğrencilik ne kadar zor , ulan affedersinizde k*çımız soğukta donardı ben giderdim hosta para verirdim , emeğimin karşılığını elbet alacam diye! bu mudur ? yani bu kadarmı ? okadar aylık emeğin , paranın sonunda bu mudur cevabın google ? şu webmasterlık hayatımın içine ettin , heves filan bırakmadın ortada . nefret ettirdin sanal alemden! Yazıklar olsun , yazıklar !!