Hocam birde video ile desteklerseniz konuyu güzel olur. Şuanda resimlerle pek cezbetmiyor. Bir videoya çekip özellikleri uygulayıp koyarsanız çok sevinirim kendi adıma. Sizleride yormak istemem elbette.