Arkadaşım 2 kişi bütçeniz nedir diye yazmış görmezden geliyorsunuz. Forum kurallarında bütçe belirtilmek zorunludur deniliyor umursamıyorsunuz. Kapatılan başlıklardan da mı bir şey anlamıyorsunuz?

Bütçeniz nedir?