Merhaba Arkadaşlar siteme sürekli spam backlink kasıyorlar bende txt dosyası haline site isimlerini yazıp google bağlantı reddetme aracını kullanarak google a gönderiyorum. yalnız sizlerden yardımınızı isteyeceğim bir konu var. anlık ben siteme gelen backlinkleri takip ediyorum. dosyayı google a gönderdikten sonra 1-2 saat sonra faklı sitelerden yine spam backlink kasıyolar tekrar bi txt dosyası oluşturup göndermek istediğimde bir önceki gönderdiğim dosyanın silineceğinden bahsediyor. bunu nasıl yapmam gerekiyor bi önceki dosyanın silinmesi normalmi google anında görüyormu yolladığım siteleri yoksa bi önceki dosyada gönderdiğim siteleri 2. 3. dosyalarada eklememmi gerekiyor.
Yardımlarınız için şimdiden tşkler.