volkito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bileşenlerden nasıl eklediniz hocam? Örnek verin kullanımı hakkında. Belki ben yanlış yapıyorumdur.
Samsarin Phpyi istediğimiz sidebar kısmına sürekle bırak yaptıktan sonra kodları yerleştirip kaydediyoruz bu kadar.

Belki temanızda sidebar kısmı manuel ekleniyorsa o yüzden görünmeyebilir. Normalde <?php get_sidebar(); ?> ile sidebarı istediğimiz yerde gösteriyoruz. Bu foksiyon yerine el ile girilmişse o yüzden çalışmayabilir eklenti. Sadece bir fikir.