Babamdan zamanında biri şuanki parayla 50 lira gibi bir para almış. Babam isteyemiyor benim gibi sallıyorda sallıyormuş parayı alan. Birgün maaş almışlar aynı iş yerinde çalışıyor elemanda babam gitmiş istemiş. Adam ne yapsa beğenirsiniz.

Senin paranamı kaldık deyip parayı babamın önüne atmış. R10'da şikayet var kategorisine denk gelirsenizde benimde borç verdiğim geri alamadığım elemanların olduğunu görebilirsiniz.