Cebimde 1000tl olsun bi arkadaş veya akrabam borç istesin 200 300 lirasını o para bana lazım olsada çıkarır veririm. Geri öderler ama söyledikleri günde ödemezler 1 ay 2 ay gecikmeli öderler. Artık kimseye vermemeye çalışıyorum. O an cebimizde para varsa bizden zengini bizden rahatı yokmuş gibi gözüküyor sanırım gözlerine bide keriz yerine koymayı çok seviyorlar.
Yaklaşık 7 8 ay önce birine 3000tl vermiştim işler iyi olduğu için istemiyordum. Babam dükkan açıyordu işlerimde kötü diye uygun bir dille istedm. Hemen saldırıya geçti bi gittim sanki 50 yıllık düşmanıyım. Paramı aldım ama böyle yapmaması gerekirdi.