Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk milletinin elinde nükleer bomba olmadıktan sonra istediği kadar ordu kursun hiç bir işe yaramaz
Rusya tek başına dünyayı 5 defa işgal edecek kuvvette
nükleer olmadan olmaz kendimizi kandırmayalım
(Rusyanın elindeki nükleer gücüde hesaba katarsak)Nükleer olsa ne olur kullanması sıkar Dünyanın en verimli topraklarında müslümanlar olduğu için sıkıyorsa atsın attıktan sonra çoook uzun süre bomba atılan yere girilemiyeceği için ne atabilir nede attırır diğer devletler

Yoksa şimdiye kadar verimsiz topraklarda olsaydık çakardı atom bombasını geçerdi adamlar bizlemi uğraşıcak

Bizde atom bombası olsaydı durum dahada vahim olurdu Irk,mezhep çatışması derken atom bombalarını birbirimizin g*t*nde patlatırdık

Şaka bir yana nükleer güce sahip olmamız gerekiyor dünyanın tüm süper güçlerinde atom bombası varken şimdi çıkıpta dürüstlüğü oynamanın,nükleer kötü şeydir demenin anlamı yok.