Türk milletinin elinde nükleer bomba olmadıktan sonra istediği kadar ordu kursun hiç bir işe yaramaz
Rusya tek başına dünyayı 5 defa işgal edecek kuvvette
nükleer olmadan olmaz kendimizi kandırmayalım
arkadaşa katılıyorum . İsterseniz bir sürü ordu kuralım ne fark edecek ? , rusya , israil vb. büyük ülkeler tek başına tüm ülkelere kafa tutacak nükleer silahlara sahipler. Ama bir adımın başlangıcımı evet başlangıç bunun sürecini görcez fakat altyapı olmadan böyle bir şeyin yapılması ne kadar mantıklı ... ??