Türk milletinin elinde nükleer bomba olmadıktan sonra istediği kadar ordu kursun hiç bir işe yaramaz
Rusya tek başına dünyayı 5 defa işgal edecek kuvvette
nükleer olmadan olmaz kendimizi kandırmayalım