Konu
İyilik iyilik nereden geliyorsun demişler de....
26-01-2013, 10:49:59
#4
bilgicinitr
aynı durumu bende yaşadım paramı zor aldım ve aram bozuldu.bundan sonra kimseye borç vermiyorum ve menfaatçilere prim vermiyorum.