Arkadaşlar Merhaba,
Geçen sene "Üniversite Terk" durumundan askerliğimi 2 sene tecil ettirdim, bu senenin sonuna doğru tecilim doluyor, 2014 şubat ayındaki dönemde de öngörülen askere alma dönemiymiş, şu anki duruma göre...
Bu sene her ihtimale karşı açık öğretim yazmak için öss başvurusunda bulundum, benim durumumda üniversite okumadan daha fazla askerlik tecil ettirebilirmiyim?
Bu sene herhangi bir üniversiteye yazılmazsam kesinlikle askere gitmek zorundamı kalırım? Bazı kişiler görüyorum amcam 33-35 yaşında daha askerlik yapmamış
Aynı durumda olan varsa bilgilerini paylaşabilirmi?
Doğum Yılım: 1990