Arkadaşlar hesabımdaki parayı banka kartıma çekmek icin talet gönderdim 2.günün gecesinde tamamlandı yazdı fakat ben eft gün içinde olur diye bu saate kadar bekledim ama hiçbir ücret gelmedi kartıma nedeni ney olabilir.