Eskiden sadece analytics kullanırdım. Sabah işe gelince açar şöyle bir hitlere bakardım. Artık bütün sitelerimden analyticsi kaldırdım. Yandex metrica ise sürekli açık, raporlaması ve hızı bence analiyticsden daha iyi.