Ses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polypad 7208 hd tavsiye ederim andeoit guzel tasarlanmis dokunmatigide 10 numara pil cok kullnamadinmi 4 saat civari gidiyor. Teknosadan aldim ben 260 tl tereddutteydim ama canavar cikti bekledigimdende fazla :-) bi arastir kendi sitesinden ozelliklerine bak hosuna giderse al.

Bu versiyonu 7 sanirim istemiyorum demisin ama deneme firsatin varsa once dene hosuna gidecektir.
hocam daha çok film,dizi,oyun için kullanacağım için 7 işimi görmez gibi geliyor.
yinede teknoloji mağazasında incelicem 7'' tabletleri.

zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii ki dark evo
çok kararsızım vallahi
sizce neden dark evo peki hocam ?