defalarca yaşadım bunu.sıfır site açtım,özgün içerikler girdim,1 tane 336*280 reklam ekledim.başvuruda bulunurken hiç başvuru yapılmamış ve dolayısıyla banlanmamış bilgiler girdim.20dk sonra site banlandı.2 hesap aldım o siteye,2.onayı dahi geçiyorum fakat normal bi şekilde reklamları kullanmaya başladıgım anda siteyi banlıyorlar.bende buna kıl oluyorum işte.site herhangi bi şekilde kurallarına uymuyorsa neden kabul ediyorsun,2 aşamalı onay sistemi koymuşsun site ikisindende geçmiş ve reklamlar yayınlanmaya başlamış.sonra bi anda banla hesabı,nedeninide belirtmiyorsun.ben ne anladım bu işten?