zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonları cebimize sokabiliyoduk en azından şimdi nereye sokacağız ya dahada büyütmesinler şunları :/
illa sokcak bi yer buluruz Arka cep yerine v.s koyarsın bi oturursun Çat Ekran Gider.