Konu
Ne Şanssızım Ben
24-01-2013, 10:43:27
#11
Ownl
WebOfficial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim daha 80 dolar, 6 yıllık hesap
http://www.youtube.com/watch?v=l8ltbRmHUfs
Hesabı olmayanlar var hocam. Dediginiz gibi beterin beteri var