WebOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim daha 80 dolar, 6 yıllık hesap

http://www.youtube.com/watch?v=l8ltbRmHUfs
Hesabı olmayanlar var hocam. Dediginiz gibi beterin beteri var