Google kendi menfaatinden baska birsey yapmaz. Google Adwords'e insanlari yönlendirmek için elinden geleni yapiyor.. Bizler artik bosuna kürek çekiyoruz. Emegimizin karsiligini alabilsek yine yanmiyacagim. Yazik...
Keske digerleri birseylerse yapsa birazcik rekabet olsa.. O zaman isler çok degisir. Tek el olunca mecburen katlaniyoruz..