Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki hocam bu sizin tedbirsizliğiniz yüzünden olabilir mi yoksa hemen anlıyor mu bu adsense?
tedbirsizlik derken?elimde fazladan adsense hesabı vardı,siteyi duydum ve merak edip kullandım bi sitemde.sitenin normal geliri 1-2$ civarındaydı.bu siteyi kullanarak geliri 4-5$a çıkardım.üstelik adsenseden gelen mailda banlanma nedeni yazmıyordu,mail atıp sordum ve 3.mailımdan sonra hit satın almışsınız cevabı geldi.ne zaman banlandıgıma gelince,ödeme yapılmasına yakın bi zamandı yani ödeme yapılmasını beklerken 2-3 gün önce hesap banlandı.bu sitenin yetkililerine mail atıp durumu bildirdim,hesap banlanmaz diyordunuz ama banlandı diye ama sorun bizde degil sizdedir dediler.adsense yetkilileri hit satın aldın,banladık diyorlar işte gelen mail diye onuda gönderdim.adamlar ilginç,bu yüzden banlanan duymamıştık demişlerdi.