%99 özgün sitem, (tema dahil) 500 makale, 700-800 yorum tamamı orjinal ve özgün ama anlık ziyaretçim %40 oranına düştü.Gelen hit de gelmez oldu. Anlık 30 ziyaretçi şimdi 10'u zor görüyor.
2,5K site 800'lere indi. Kalkıp da bana özgün siteler değerlendi demeyin kardeşim. Özgün sitem bu kadar düşüş yaşıyorsa kusura bakmasın da bu Google'ın panda, öküz, sığır güncellemesi bi naneye yaramıyor.
200 konulu %40 oranında özgün sitem ziyaretçisini 3e katladı ama özgün sitem yerlerde. Neyin pandası bu. Bi abimizin de dediği gibi Google yine aylık rutin hastalığına tutuldu.
Umarım düzelir. Yoksa bu ay ekmek yok bize.
tek koşul özgünlük müdür? hatalı tek hareket sitenizi o çukura gönderebilir.