Benim tavsiyem klavyeyi kablosuz kullanmamanızdır. Ofisimde kullanıyorum gec algılamalar soz konusu logitechi kullanıyoruz 2 farklı model yinede sorun yasıyoruz sanırım farklı sinyaller yuzunden. Kabloludan sasmayın derim. Fareyi ben m187 logitech kullanıyorum gayet iyi her yuzeyde calısıyor. Bu arada bende tasarımcıyım