Ben yerinde olsam farklı bir kişi üzerine açardım. Gelişmeleri kendin yakınen göreceksin.
ama 1 tane benım ısım soyısmımden insan yokki

bir sürü insan var
adresteki il ve banka subeme kadar farklı
benım aklıma takılan olay hesabımın direk 2 onayıda geçmesi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:53:31 -->-> Daha önceki mesaj 23:52:10 --
Ben yerinde olsam farklı bir kişi üzerine açardım. Gelişmeleri kendin yakınen göreceksin.
ek olarak ödenmemiş kazançlarımın gelme şansı nedir