Ya arkadaş yok böyle bısey. 3 farklı ıpden 3 farklı sıte ile basvurdum yok, yok , yok. Program politikalarına aykırıymış. Sizin politikanıza da sizede diyesi geliyor insanın. Ulan 7 sene aykırı değildik de banladınız hesabı 7 sene sonra içindeki paranında uzerıne yattınız.
Neyse arkadaşlar ya nasıl yeni hesap açıcaz ? Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mıdır ? Yeni bi site açın içine 10-15 orjınal ıcerık ekleyın ındexlenmesını bekleyın vs diye yazmanıza gerek yok onları bende bılıyorum ve uyguladım ancak yok, sonuç politikalara aykırı. Farklı ısımler ve farklı sıtelerle başvurmama rağmen sonuc aynı. Başvuruda yardımcı olacak biri olursa pm atsın.