sequieros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş ben çaldım falan demedim. Çeşitli yöntemlerle internetten seyrettiğim canlı yayın akışını kaydettim. Video yaptım. Sonuçta bunu youtube'a atan ilk benim. Youtube'a daha önce yüklenmemiş bir video özgün kategorisine girmiyor mu? Ben bundan bahsediyorum.
Dostum bu videoyu sen mi çektin şuan sana göre çalan o adam senin burada ki emeğin sadece "canlı yayını kayıt yapmak" asıl video sahibi kanalın kendisi sen oradan izin almadan canlı yayını kayıt ettin ve yükledin aynısı şimdi senin başına geldi oda senin emeğini ( canlı yayını kayıt etmeni ) çaldı sende şikayetçi oluyorsun.