merhaba

2 yıllık adsense hesabım kapatıldı. 17 ocakta

pazar gunu adsense başvurusu yaptım aynı ısım soyısımle başvurum kabül edildi hemde 2. onayı istemedi direk kabül ettiler ve 2 saatte. rasgele saçma bir site ile başvurdum site google sıramalarında bile yok

2. onay olmadan reklamlarım aktif ve para kazanmaya başladı bile hesabım
hatta banka hesabı bile girdim

banlandıgım hesaptaki para gelirmi? neden banlandıgıma dair email bile gelmemiş