enqiNee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şunu belirtmek istiyorum. 18-19 yaşındaki 2 satır kod yazarak amatör arkadaşlar ben profesyonelim diye hiç zahmet etmezse seviniriz. iyi forumlar
Yahu senin cürümün ne ki insanlara ahkam kesiyorsun ? Gösterdiğin admin panelinin şuan ki piyasa değeri çok çok çok düşük bir ihtimalle 20.000 lira üzerinde. Sen insanlara sen yap beraber satalım diyorsun,

bak bak birde ne diyor. Direk bütçe soranlara cevap vermiyorum, para düşünenlerle çalışmıyoruz diyor.

Kardeşim öpücükle mi çalışacak adam, blog scriptine admin paneli istemiyorsun farkındasın değil mi ?

Gelmişin burada Türkiye'nin en kapsamlı eticaret yazılımlarından birinin admin panelini gösteriyorsun, o bahsettiğin firmanın bünyesinde en az 10 tane yazılımcı var, birde insanları aşağılamaya çalışıyorsun.