hocam sende şu kadar bütçemiz var demiyorsun ki siz yazın biz satalım ortaklık sistemi olsun şeklinde teklif sunuyorsunuz.
Hocam Siz Bambaşka Birşey Anlamışsınız Benim Cebimden Sadece Reklam Bütçesi Olarak 35 Bin Lira Kadar Bir Para Çıkıcak. Eğer Satış Yapmak İstiyorsam Bunu Hesaplamam Lazım Zaten Ortaklığıda Bu Sebepten Sunuyorum Yazılımcının Cebinden 5 Kuruş Çıkmayacak.
Bu panelin daha basit ama kullanışlı bir halini 12.000 TL'ye sattık.
Bu panel için aklınızda 2-3 Bin TL gibi bir rakam varsa zaten unutun bu işi
Hocam Direk Bütçeyi Soranlarla iş Yapmıyoruz. Sebebi Zaten o Gelen Arkadaş Para Peşinde Birşeyler Üretmenin Peşinde Değil.