İyi topçu ama en iyisi değil. Fenerbahçe'nin en iyi transferi Aykut'u göndermek olur.
(Fenerbahçeli arkadaşlarının haline içten acıyan Galatasaraylı yazdı)
Sneijder Değil Messide gelse KADIKOY'de Galibiyet Göremeyeceksiniz ona üzülüyorum ben.
(Galatasaraylı arkadaşların haline içten acıyan Bir Fenerbahçeli yazdı)