ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi topçu ama en iyisi değil. Fenerbahçe'nin en iyi transferi Aykut'u göndermek olur.
(Fenerbahçeli arkadaşlarının haline içten acıyan Galatasaraylı yazdı)
Banlanmanın Hiç Gereği Yok...

Şöyle "Zerzevatları" Kâle Bile Almayın.


...