Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu galatasaraylılarda bi çekememzlik var yahu anlayamadım
Sneijder'ide göreceğiz, Belhanda'yıda..
Belhanda değilde çok çok kötü bir futbolcu olsa bunu fenerbahçe transfer etse, yine çıkıp diyeceksiniz sneijder 'ide göreceğiz xxx 'ide.Çekememezlik sizde mi başkasında mı?

Sneijder ile kıyaslanamaz.Yine de hayırlı olsun fenerbahçe için.Başarılar her iki takımada.