Şu galatasaraylılarda bi çekememzlik var yahu anlayamadım

Sneijder'ide göreceğiz, Belhanda'yıda..
Belhanda değilde çok çok kötü bir futbolcu olsa bunu fenerbahçe transfer etse, yine çıkıp diyeceksiniz sneijder 'ide göreceğiz xxx 'ide.Çekememezlik sizde mi başkasında mı?
Sneijder ile kıyaslanamaz.Yine de hayırlı olsun fenerbahçe için.Başarılar her iki takımada.