biz snejder transferinde konuya girip türk futboluna ve galatasaraya hayırlı olsun diyoruzda siz galatasaraylılar ( herkez üstüne alınmasın ) neden gelip burda art niyetli yorumlarda bulunuyorsunuz anlamadım ???