Bu tip durumlarda gurur yapmaya gerek yok. O zaman Gs Sneijder hiç almamalıydı. Adam evime daha yakınım demişti bir yerleriyle dalga geçti.
Ben öyle algılamadım basına kaçamak cevap vermekten başka birşey değil. Geçiştiriyor. Bir kaç böyle konuşmaları izledim basına fazla konuşmuyor bu şekilde kaçamak cevaplar vererek hızla oradan ayrılmaya çalışıyor. Adam aptal mı tekliflerin içinde en memnun kaldığı yere dalga geçecek.
Montpellier başkanının lafına gelecek olursak hadi olmamış gibi yapalım. Belhanda için hayırlı olsun size
Bu arada kaç gün oldu hala gelmiyor

(Fenerli modu)
Emrah ne alaka şimdi koşa koşa gidip alıp gelmekle

CEO Arıboğan zaten İtalyada kalmadı mı? Beraber geldiler işte