Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası o başkandan o lafı yiyip hala bu alınmaya çalışılıyorsa artık pes.
Hiç bi oyuncu gsden üstün değildir dediniz ama oyuncu evet deyince koşa koşa gidip aldınız. Önce ona bakında sonra buna laf edersiniz