Konu
Belhanda Fenerbahçe'de
21-01-2013, 19:34:51
#5
syf01
Jane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açıkçası o başkandan o lafı yiyip hala bu alınmaya çalışılıyorsa artık pes.
Bu tip durumlarda gurur yapmaya gerek yok. O zaman Gs Sneijder hiç almamalıydı. Adam evime daha yakınım demişti bir yerleriyle dalga geçti.