Ohhh sonunda. Açıkcası bu aralar bekliyordum fenerbahçeden bu haberi geldi.

Hayırlı olsun Renkdaşlarıma.

Bu arada bizim yönetim gündem degiştirmeyi çok iyi biliyor.