uyarınız için teşekkürler hocam , linki kaldıralımda millet almasın o zaman
O kadar gereksiz müşteri temsilcileri varki sana anlatamam. Cuma günü aradım bana telefonda afedersinizde uzatma diyor hanımefendi. Bende bi güzel 15 dakika boyunca ağzıma ne geldiyse saygı ve sevgi çerçevesinde kendisine söyledim. Kendisi hakkında da şikayet formu oluşturdum. Bir sonraki aramamda sağolsun Çağlar isminde bir arkadaş 1 saat içinde işimi çözdü.