Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İşte O boslugu nasıl gosterıcem kodları yazıyım anlarsınız benı
<%
yazi = trim(request.form("yazi"))
yazi = koru(yazi)
function koru(yazi)
yazi=replace(yazi, "otomobil" , "araba" )
yazi=replace(yazi, "araba" , "otomobil" )
koru=yazi
end function%>
<%
response.write yazi
%>
yazi=replace(yazi, " araba" , "otomobil" )boşul araba yaparsam oradaki bosluk ıfadesını yani &nsbp yi yazı olarak algılıyor