Arkadaşlar bu günlerde ya sayfa to lar yerlerde sürünüyo yada tbm ler benimkiler böyle sizlerin nasıl acaba sizde ekran görüntülerinizi koyarmısınız.Bu görüntülemeye bu tık oranı çok komik.